Marketing

Marketing

Gadżety kluczem do efektywnej kampanii

Gadżety kluczem do efektywnej kampanii
autorem artykułu jest Paweł Gąsowski

Odpowiednio dobrane gadżety reklamowe są niekiedy kluczem do celnej ka... - czytaj dalej

Nuda (?) w biznesie

Nuda (?) w biznesie
autorem artykułu jest Ewelina Daniła

Kto bez chwili wahania może powiedzieć, że nie nudzi się w pracy? Że to, co robi sprawia mu niesamowitą frajdę i tylko czeka kolejnego poranka, ... - czytaj dalej

Wstęp do segmentacji rynku gastronomicznego

Wstęp do segmentacji rynku gastronomicznego
autorem artykułu jest Katarzyna Zaniewska

W dzisiejszym świecie dużej konkurencji, kluczowe jest precyzyjne docieranie do określonej grupy konsumentów. Aby tego... - czytaj dalej

Emocje w biznesie

Emocje w biznesie
autorem artykułu jest Ewelina Daniła

Do napisania tego artykuÅ‚u skÅ‚oniÅ‚ mnie mój wÅ‚asny przypadek oraz bardzo mÄ…dra wypowiedź pewnego przedsiÄ™biorcy usÅ‚yszana przeze mnie na jakiejÅ... - czytaj dalej

Koncepcja kompleksowego zarządzania jakością

Koncepcja kompleksowego zarządzania jakością
autorem artykułu jest leonidas kropisz

Nowy, a zarazem najszerszy, jak dotychczas, wymiar uzyskuje kształtowanie jakości w koncepcji kompleksowego zarządzania... - czytaj dalej

Poprzednie Nastepne