Marketing
Gadżety kluczem do efektywnej kampanii
Gadżety kluczem do efektywnej kampanii
autorem artykułu jest Paweł Gąsowski
Odpowiednio dobrane gadżety reklamowe są niekiedy kluczem do celnej ka... - czytaj dalej
Nuda (?) w biznesie
Nuda (?) w biznesie
autorem artykułu jest Ewelina Daniła
Kto bez chwili wahania może powiedzieć, że nie nudzi się w pracy? Że to, co robi sprawia mu niesamowitą frajdę i tylko czeka kolejnego poranka, ... - czytaj dalej
Wstęp do segmentacji rynku gastronomicznego
Wstęp do segmentacji rynku gastronomicznego
autorem artykułu jest Katarzyna Zaniewska
W dzisiejszym świecie dużej konkurencji, kluczowe jest precyzyjne docieranie do określonej grupy konsumentów. Aby tego... - czytaj dalej
Emocje w biznesie
Emocje w biznesie
autorem artykułu jest Ewelina Daniła
Do napisania tego artykuÅ‚u skÅ‚oniÅ‚ mnie mój wÅ‚asny przypadek oraz bardzo mÄ…dra wypowiedź pewnego przedsiÄ™biorcy usÅ‚yszana przeze mnie na jakiejÅ... - czytaj dalej
Koncepcja kompleksowego zarządzania jakością
Koncepcja kompleksowego zarządzania jakością
autorem artykułu jest leonidas kropisz
Nowy, a zarazem najszerszy, jak dotychczas, wymiar uzyskuje kształtowanie jakości w koncepcji kompleksowego zarządzania... - czytaj dalej