Copywriting
Slogan - porażająca broń marketerów
Slogan - porażająca broń marketerów
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Na przeciętniaków nikt nie zwraca uwagi. Tylko wyjątkowe osobowości są w stanie pociągnąć za sobą tłumy. Do historii... - czytaj dalej
Jak przemienić stronę główną serwisu w skuteczne narzęd
Jak przemienić stronę główną serwisu w skuteczne narzędzie marketingowe?
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Specjaliści w zakresie użyteczności stron internetowych opracowali zestaw zasad, uł... - czytaj dalej
Łatwy sposób na zwiększenie skuteczności oferty w Inter
Łatwy sposób na zwiększenie skuteczności oferty w Internecie
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Kluczowym elementem efektywnej sprzedaży jest prezentacja korzyści jakie osiągnie klient po zakupi... - czytaj dalej
Jak zdobyć uwagę w Internecie?
Jak zdobyć uwagę w Internecie?
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
W tym artykule pokażę, jak przemówić do internauty aby go zainteresować swoją usługą, bądź produktem.
Przypomnij... - czytaj dalej
6 najczęsciej popełnianych blędów marketingowych.
6 najczęsciej popełnianych blędów marketingowych.
autorem artykułu jest Piotr Organista
1 Marketing do niewłaściwych osób.
Czy wiesz do kogo kierujesz promocję swojej firmy? Czy zasta... - czytaj dalej