Copywriting

Copywriting

Slogan - porażająca broń marketerów

Slogan - porażająca broń marketerów
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Na przeciętniaków nikt nie zwraca uwagi. Tylko wyjątkowe osobowości są w stanie pociągnąć za sobą tłumy. Do historii... - czytaj dalej

Jak przemienić stronę główną serwisu w skuteczne narzęd

Jak przemienić stronę główną serwisu w skuteczne narzędzie marketingowe?
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Specjaliści w zakresie użyteczności stron internetowych opracowali zestaw zasad, uł... - czytaj dalej

Łatwy sposób na zwiększenie skuteczności oferty w Inter

Łatwy sposób na zwiększenie skuteczności oferty w Internecie
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Kluczowym elementem efektywnej sprzedaży jest prezentacja korzyści jakie osiągnie klient po zakupi... - czytaj dalej

Jak zdobyć uwagę w Internecie?

Jak zdobyć uwagę w Internecie?
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

W tym artykule pokażę, jak przemówić do internauty aby go zainteresować swoją usługą, bądź produktem.

Przypomnij... - czytaj dalej

6 najczęsciej popełnianych blędów marketingowych.

6 najczęsciej popełnianych blędów marketingowych.
autorem artykułu jest Piotr Organista

1 Marketing do niewłaściwych osób.

Czy wiesz do kogo kierujesz promocję swojej firmy? Czy zasta... - czytaj dalej

Nastepne