Copywriting

Copywriting

Pisanie tekstów - pierwszy element skutecznej oferty

Pisanie tekstów - pierwszy element skutecznej oferty
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Pisanie skutecznych ofert i tekstów jest niesłychanie proste. Wystarczy zawrzeć w tekście 6 podstawowych ... - czytaj dalej

Pisanie tekstów: korzyści jako drugi element skutecznej

Pisanie tekstów: korzyści jako drugi element skutecznej oferty
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Na pierwszym etapie tworzenia skutecznej oferty reklamowej spisywałeś wszystkie możliwe fakty n... - czytaj dalej

Co jest najważniejsze w tworzeniu tekstów perswazyjnych

Co jest najważniejsze w tworzeniu tekstów perswazyjnych?
autorem artykułu jest Joanna Nowak

Czy spotkałeś kiedyś elegancko ubranego, profesjonalnie wyglądającego sprzedawcę, który robił świetne w... - czytaj dalej

Jak napisać dobrą Politykę Prywatności?

Jak napisać dobrą Politykę Prywatności?
autorem artykułu jest Tomasz Kopera

Ostatnio odnotowałem, że w sieci mało jest artykułów na temat pisania polityki prywatności. Temat niszowy, ale niezwykle is... - czytaj dalej

Trzy kroki do napisania dobrego tekstu na stronę www

Trzy kroki do napisania dobrego tekstu na stronę www
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Co to znaczy ‘dobry tekst’ na stronie internetowej? Przede wszystkim podporządkowanie treści ś... - czytaj dalej

Poprzednie Nastepne