Copywriting

Copywriting

Pisanie tekstów: USP jako trzeci element skutecznej ofe

Pisanie tekstów: USP jako trzeci element skutecznej oferty
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Niezależnie od tego, co sprzedajesz i jak doskonały jest Twój produkt, przygotowując ofertę reklam... - czytaj dalej

Pisanie tekstów: opowieść jako czwarty element skuteczn

Pisanie tekstów: opowieść jako czwarty element skutecznej oferty
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Kolejnym elementem skutecznej oferty reklamowej jest opowieść. Mamy już zebrane fakty, na te... - czytaj dalej

Semantyczne nadużycie, czyli dlaczego nie rozumiem, co

Semantyczne nadużycie, czyli dlaczego nie rozumiem, co do mnie piszesz?
autorem artykułu jest Łukasz Stokłosa

Wspaniale jest czytać tekst prezentacji, który jest ciekawy, zrozumiały, napisany pro... - czytaj dalej

6 błędów popełnianych przy tworzeniu reklam, które mogą

6 błędów popełnianych przy tworzeniu reklam, które mogą prowadzić do sukcesu
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Zdarzyło Ci się napisać ofertę sprzedaży lub reklamę, która zawiodła? Z... - czytaj dalej

Ważne ostrzeżenie dla wszystkich, którzy publikują swoj

Ważne ostrzeżenie dla wszystkich, którzy publikują swoje oferty i reklamy w Internecie
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Podczas tworzenia jednego z ostatnich tekstów na stronę internetową, ... - czytaj dalej

Poprzednie Nastepne