Copywriting
Pisanie tekstów: USP jako trzeci element skutecznej ofe
Pisanie tekstów: USP jako trzeci element skutecznej oferty
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Niezależnie od tego, co sprzedajesz i jak doskonały jest Twój produkt, przygotowując ofertę reklam... - czytaj dalej
Pisanie tekstów: opowieść jako czwarty element skuteczn
Pisanie tekstów: opowieść jako czwarty element skutecznej oferty
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Kolejnym elementem skutecznej oferty reklamowej jest opowieść. Mamy już zebrane fakty, na te... - czytaj dalej
Semantyczne nadużycie, czyli dlaczego nie rozumiem, co
Semantyczne nadużycie, czyli dlaczego nie rozumiem, co do mnie piszesz?
autorem artykułu jest Łukasz Stokłosa
Wspaniale jest czytać tekst prezentacji, który jest ciekawy, zrozumiały, napisany pro... - czytaj dalej
6 błędów popełnianych przy tworzeniu reklam, które mogą
6 błędów popełnianych przy tworzeniu reklam, które mogą prowadzić do sukcesu
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Zdarzyło Ci się napisać ofertę sprzedaży lub reklamę, która zawiodła? Z... - czytaj dalej
Ważne ostrzeżenie dla wszystkich, którzy publikują swoj
Ważne ostrzeżenie dla wszystkich, którzy publikują swoje oferty i reklamy w Internecie
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Podczas tworzenia jednego z ostatnich tekstów na stronę internetową, ... - czytaj dalej