Copywriting
Dlaczego ???
Dlaczego ???
autorem artykułu jest Dominik Szmaj
Dlaczego “dlaczego” jest takie ważne? :)
Pomyśl teraz nad taką scenką. Widzisz się z potencjalnym klientem, rozmawiasz z nim przez t... - czytaj dalej
Jak zwiększyć skuteczność tekstów ofert i reklam za pom
Jak zwiększyć skuteczność tekstów ofert i reklam za pomocą prostego targetowania – część 1
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Ile można zyskać na precyzyjnym określeniu odbiorcy te... - czytaj dalej
Sprzedawca internetowy jest gorszy niż przestępca?
Sprzedawca internetowy jest gorszy niż przestępca?
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Każdy, kto sprzedaje w Internecie, jest w sytuacji o wiele gorszej niż przestępca, przeciwko któremu toczy... - czytaj dalej
5 sprawdzonych sposobów na rozpoczęcie skutecznej ofert
5 sprawdzonych sposobów na rozpoczęcie skutecznej oferty sprzedażowej
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Podstawową techniką, jaką stosuje skuteczny czytaj dalej
Kilka zasad skutecznego copywritingu.
Kilka zasad skutecznego copywritingu.
autorem artykułu jest Olek Czech
„Słowa są podobne do promieni X. Jeśli się nimi umiejętnie posługiwać, przenikają wszystko”. Niewątpliwie pisarz A... - czytaj dalej