Copywriting
Pisanie Tekstów: 5 element, który decyduje o skutecznoś
Pisanie Tekstów: 5 element, który decyduje o skuteczności oferty
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Prawdziwym wyzwaniem, przed jakim staje copywri... - czytaj dalej
Pisanie tekstów: 6 element - Jak przekonać klienta do p
Pisanie tekstów: 6 element - Jak przekonać klienta do podjęcia natychmiastowej decyzji o zakupie?
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Stworzyłeś doskonałą, korzystną i wiarygodną dla klienta... - czytaj dalej
Copywriting: Jak podawać cenę produktu by działała na k
Copywriting: Jak podawać cenę produktu by działała na korzyść sprzedawcy
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Każdy, kto czyta Twoją ofertę, prędzej czy później (raczej prędzej) zada sobi... - czytaj dalej
Jak pisać ciekawe teksty, które będą chętnie czytane?
Jak pisać ciekawe teksty, które będą chętnie czytane?
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz
Sieć jest pełna stron, których nikt nie chce czytać. Dlaczego? Bo są nudne, albo pisane nieludzkim ... - czytaj dalej
Znaczenie cen w copywritingu
Znaczenie cen w copywritingu
autorem artykułu jest Monika Wędrocha
Cena jako element oferty jest bardzo ważnym czynnikiem. Uzasadnianie, zarządzanie i przedstawianie ceny ma zasadnicze znaczenie w skuteczno... - czytaj dalej