Copywriting

Copywriting

Pisanie Tekstów: 5 element, który decyduje o skutecznoś

Pisanie Tekstów: 5 element, który decyduje o skuteczności oferty
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Prawdziwym wyzwaniem, przed jakim staje copywri... - czytaj dalej

Pisanie tekstów: 6 element - Jak przekonać klienta do p

Pisanie tekstów: 6 element - Jak przekonać klienta do podjęcia natychmiastowej decyzji o zakupie?
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Stworzyłeś doskonałą, korzystną i wiarygodną dla klienta... - czytaj dalej

Copywriting: Jak podawać cenę produktu by działała na k

Copywriting: Jak podawać cenę produktu by działała na korzyść sprzedawcy
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Każdy, kto czyta Twoją ofertę, prędzej czy później (raczej prędzej) zada sobi... - czytaj dalej

Jak pisać ciekawe teksty, które będą chętnie czytane?

Jak pisać ciekawe teksty, które będą chętnie czytane?
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Sieć jest pełna stron, których nikt nie chce czytać. Dlaczego? Bo są nudne, albo pisane nieludzkim ... - czytaj dalej

Znaczenie cen w copywritingu

Znaczenie cen w copywritingu
autorem artykułu jest Monika Wędrocha

Cena jako element oferty jest bardzo ważnym czynnikiem. Uzasadnianie, zarządzanie i przedstawianie ceny ma zasadnicze znaczenie w skuteczno... - czytaj dalej

Poprzednie Nastepne